פקודת המסים (גבייה) חלה על גביית האגרות

יש לכם חברה לא פעילה ? קיבלתם דרישה לתשלום חוב אגרות ?

המשרד מתמחה בפירוק מרצון של חברות לא פעילות,
מגיש בקשות לפטור מאגרות ומטפל בחיסול חברות

פקודת המסים (גביה) חלה על גביית האגרות וקנסות לפי חוק החברות

רשם החברות מכריז על חברות רבות כעל "חברה מפרת חוק" ומטיל סנקציות חמורות על בעלי המניות והדירקטורים שלהן, ובין היתר מעביר, באופן שוטף, חובות אגרה של חברות לגבייה באמצעות המרכז לגביית קנסות (מג"ק).

סעיף 44 (6) לחוק החברות הסמיך את שר המשפטים לקבוע את סכומי האגרות שישולמו לרשם החברות, ובין היתר גם את האגרה השנתית שמשלמת כל חברה לרשם החברות.

במסגרת חוק ההסדרים לשנת 2007, נקבע בסעיף 34 לחוק ההסדרים הנ"ל, כי על גביית אגרות לפי סעיף 44(6) לחוק החברות תחול פקודת המסים גביה. כלומר, חוק הסדרים לשנת הכספים 2007 החיל לראשונה את פקודת המסים גביה על גביית אגרות שנתיות לרשם החברות, וקבע כי התיקון יכנס לתוקף ביום 1 אפריל 2007. מאז חוק ההסדרים הנ"ל מאפשר לרשם החברות לגבות ובאופן מהיר אגרסיבי ויעיל את חוב האגרות שאינן משולמות ע"י חברות רבות. 

פקודת המסים (גבייה), מהווה  אוסף של הליכים אגרסיביים במיוחד של הוצאה לפועל, מקנה לרשם החברות סמכויות נרחבות ביותר, תוך קצור הליכים וללא ביקורת שיפוטית, וכל זה מאפשר לגבות את תשלומי האגרות המגיעים לרשם החברות ולנקוט צעדי גבייה ממשיים נגד החברות הסרבניות, מבלי להיזקק להליכי ההוצאה לפועל הרגילים או להליך אחר בבית-משפט.

כך למשל מאפשרת פקודת המסים (גבייה) לרשם החברות להטיל עיקולים על חברות סרבניות, לרשום שעבודים על מטלטלין ונדל"ן, לצוות על מכירתם של מטלטלים שעוקלו ושל מקרקעין ששועבדו, למנות כונסי נכסים לנכסים לשם מימוש חוב האגרות, וכדומה. ואכן בשנת 2010 הוקמה במשרדי רשם החברות, "מחלקת אכיפה ובקרה", שעוסקת באיתור הפרות החוק, הכרזה על חברות מפרות חוק, הטלת עיצומים כספיים ואכיפתם.

בנוסף, חָשׁוּב לָדַעַת כי לפי סעיף 358 לחוק החברות גם על הטלת העיצומים הכספיים (קנסות עקב אי-תשלום אגרות ו/או אי הגשת דו"ח שנתי לרשם החברות) חלה פקודת המסים (גבייה).

כיום סכום הקנס הוא בסך של 7,340 ‏ש"ח בגין כל שנה עבורה לא שולמה האגרה במועד !

בגין הפרה מתמשכת יוטלו קנסות מצטברים עד גובה 250,000 ש"ח !!

בהמשך למאמרים בענין פירוק חברה מרצון ופטור מתשלום אגרה שנתית, ולנוכח החלת פקודת המסים (גבייה) על גביית אגרות שנתיות לרשם החברות, מומלץ לבעלי השליטה בחברות לא פעילות, שאינם מעונינים בהמשך החזקתן (דהיינו, הגשת דוחות שנתיים ותשלום אגרות שנתיות), לנקוט בהקדם בהליכי פירוק חברה מרצון.

הפתרון: פירוק חברה מרצון ! 
פירוק חברה מרצון

לתיאום פגישת ייעוץ עם עורך דין שי הראל, אנא התקשרו בשעות הפעילות של המשרד בימים א' עד ה' בין השעות 18:00- 08:30 

 לטלפון: 03-5467531

במקרים דחופים ניתן להתקשר אל עורך דין שי הראל בנייד: 050-5615447  
לצורך קבלת ייעוץ משפטי ראשוני, או לתיאום פגישה דחופה.

 

זה הזמן לפרק את החברה מרצון ולבקש פטור מתשלום האגרות:
מדובר בהליך משפטי הכרוך בעריכת תצהירים, פרוטוקולים, דיווחים לרשם החברות, פרסום ולבסוף בקשת פטור מתשלום אגרות וחיסול החברה, לרבות במסלול של פירוק מרצון בהליך מזורז לחברות לא פעילות שאינן צד להליכים ואין להן נכסים.
יש תרופה למכה – פירוק חברה מרצון וחיסול החברה !

אנו המשרד הוותיק והמוביל בישראל לפירוק מרצון של חברות לא פעילות, לרבות "פירוק מרצון בהליך מזורז".
כדי לקבל פטור מתשלום אגרות התקשרו למשרדנו לטלפון: 03-5467531 או  לחצו כאן לשליחת מייל

משרדנו בעל ניסיון רב בפירוק מרצון של מאות חברות ומציע לכם את שירותיו לפרק חברה מרצון ולהפסיק את חיובי האגרות והקנסות שלא לצורך. מבחינת מנהלי החברה, השירות המשפטי של משרדנו הוא מהיר זול ופשוט, שכן אנו מבצעים את כל ההליכים עבור החברה ביעילות ובמיומנות, מבקשים פטור מאגרות ומחסלים את החברה.

כדי לראות דוגמאות של ההתכתבות משרדנו עם רשם החברות לחצו על הקישור הבא: "מכתבי תשובה של רשם החברות"
אלו מכתבים שקיבלנו מרשם החברות כחלק מהליכי פירוק חברה מרצון, לרבות אישור שהחברה מחוסלת, לאחר פטור מאגרות.

אפשר להמשיך ולתאר עוד את הליכי פירוק החברות, וקבלת הפטור, אבל אנחנו מעדיפים לענות לכל לקוח באופן אישי על שאלותיו המיוחדות. שלחו אלינו במייל את שאלתכם ונשמח לחזור אליכם בהקדם עם תשובה מפורטת ומדויקת, לשאלתכם – לחצו כאן לשליחת מייל

משרדנו מקצועי ומנוסה ביותר וטיפל בהצלחה בפירוק וחיסול של מאות חברות מאז שנת 2005 ועד היום. כדי להימנע מחובות, קנסות, עיקולים והוצאות גבייה ולקבל פטור מתשלום אגרות, התקשרו למשרדנו : 03-5467531 או  לחצו כאן לשליחת מייל

ראו מאמרים נוספים:

אנו משתפים פעולה באופן מקצועי עם משרדי רואי חשבון ומשרדי עורכי דין רבים בתחום המסים. אנו מעוניינים להרחיב את שיתוף הפעולה עם רואי חשבון ועורכי דין נוספים, בייצוג לקוחות בעבירות מס, בערעורי מס אזרחיים, מתן ייעוץ משפטי דחוף, פירוק חברות לא פעילות ופטור מאגרות רשם החברות, השגת רישיונות לחברות כח אדם, ניקיון ושמירה.
כדי לקרוא עוד על שיתוף הפעולה – לחצו כאן

תוכן האתר נועד לאינפורמציה בלבד, אין לראות בו ייעוץ משפטי והוא לא תחליף לייעוץ הניתן ע"י עורכי דין
כל הזכויות שמורות 2003 ©  שי הראל – משרד עורכי דין